Acesta este un articol înspecial pentru cei care vor să vadă că se poate să fi special, să ai acces la performanță cu atât mai mult cu cât activezi într-un domeniu atât de comentat și cotroversat în același timp. Este despre cineva care a atins culmea performanței.
“Dacă oamenii ar înțelege ce fac asiguările de viață, nu am mai avea nevoie de vânzători pentru ele. Oamenii ar bate la ușă. Dar nu înțeleg”, spunea Ben Feldman.
Ben Feldman (1912 – 1993) și-a câștigat renumele de cel mai bun vânzător din întrega lume după ce și-a petrecut aproape toată viața încercând să convingă opinia publică despre importanța și valoarea asigurărilor de viață. Timp de 52 de ani, între 1941 și 1993, a vândut asigurări de peste 1,8 miliarde de dolari pentru New York Life, cea mai mare companie de asigurări din SUA și una din cele mai mari din lume, înființată în 1845. De asemenea, Ben Feldman a deținut și recordul cu cea mai mare primă brută subscrisă într-o singură zi de 20 milioane de dolari sau într-un an a subscris asigurări de viață în valoare de 100 milioane de dolari. A ajuns spre sfârșitul carierei ca într-un singur an să încaseze un comision de 1 milion de dolari iar vânzările lui erau echivalente cu cât vindea întreaga forță de vânzări de la alte companii concurente.
S-a născut în New York într-o familie de imigranți cu 9 copii. Cariera de consultant în domeniul asigurărilor a început-o în East Liverpool, Ohio. Deși avea o personalitate destul de excentrică, totuși avea un talent deosebit de a comunica cu oamenii și de a le explica importanța și valoarea asigurărilor de viață. Când a fost întrebat cum de reușește să vândă asigurări de viață cu prime atât de mari, el răspundea: „Eu nu vând asigurări de viață, eu vând bani. Vând dolari pentru doar câțIva cenți! Dolarii mei costă 3 cenți pentru un dolar pe an.” A fost considerat mentor pentru mulți consultanți debutanți în această profesie. Obișnuia să îi încurajeze pe aceștia scriind „visează vise mari” pe spatele unei hârti de 1 dolar și apoi semna.
Sper să vă inspire acest articol și să vă motiveze în acelși timp. Nimic nu ar trebui să vă împiedice să aveți visuri mărețe și asta pentru că domeniul asigurărilor de viață exact cu asta se ocupă: cu vise! Atunci când activam în acest domeniu obișnuiam să spun „noi nu vindem asigurări de viață, noi vindem vise!”
”Nu ești înfrânt atunci când sângeri
și nici când ochii’n lacrimi ți-s.
Adevăratele înfrângeri
Sunt renunțările la vis.”