4. Mă puteți suna altădată? – la telefon
„Bineînțeles că pot. Dar dați-mi voie să vă întreb ceva: dacă vă voi suna mâine, când în viitor ne-am putea întâlni? ——Minunat. Atunci haide să nu mai pierdem timp și să stabilim o întâlnire pentru……… Dacă intervine ceva, anunțați-mă, dacă nu, eu voi fi pregătit să ne întâlnim……” SAU
„Bineînțeles că pot și cu siguranță o voi face. Dar spuneți-mi vă rog, altădată va fi cu ceva diferit față de acest moment? Va fi acest altădată deschis pentru o întâlnire? Dacă altădată ar fi acum, ce mi-ați răspunde?”
5. Nu am de gând să mor prea curând. Sunt prea tânăr!
„Vă înțeleg. Însă problema nu este neapărat dacă și când veți muri, ci mai degrabă dacă realizați valoarea protejării venitului d-voastră. Dacă ați putea să vă protejați familia pe gratis, ați face-o, nu-i așa? Să știți că întâlnirea cu mine nu vă costă nimic și nici nu vă va îmbătrâni, ca atare când ar fi mai bine să ne întâlnim……” – la telefon SAU
„Vă înțeleg. Însă problema nu este neapărat dacă și când veți muri, ci mai degrabă dacă realizați valoarea protejării venitului d-voastră. Dacă ați putea să vă protejați familia pe gratis, ați face-o, nu-i așa?—– Asta înseamnă că orice sumă ar trebui să o alocați pentru asta, ar părea prea mult pentru d-voastă, nu-i așa?——- Spuneți-mi, vă rog, ce înseamnă în bani prea mult pentru d-voastră?—– Asta înseamnă (aici se aplică tehnica reducerii la ridicol – se împarte prima anuală le 365 de zile) că vi se pare corect să alocați …lei pe zi pentru liniștea sufletească știind că puteți proteja nivelul de trai al familiei d-voastră chiar dacă nu mai sunteți prin preajmă, nu-i așa?” – la întâlnire
6. Am avut o experiență neplăcută cu compania d-voastră! – la telefon
„Îmi pare rău să aud asta. Ce aș putea face pentru a rezolva situația? Știți, fiecare agenție are metode diferite de educare a consultanților în relația cu clienții. Îmi puteți oferi șansa de a vă arăta metoda noastră prin care ajutăm clienții? Măcar după aceea vă veți simți mai bine în legătură cu compania noastră.” SAU
„Îmi pare rău să aud asta, când s-a întâmplat acest lucru? Dar spuneți-mi, vă rog, dacă această experiență nu ar fi existat, ați fi acceptat o întâlnire cu mine? – DA! Atunci uitați ce vă propun: vă propun să ne întâlnim iar la final eu voi prelua experiența neplăcută pe care ați avut-o iar d-voastră veți rămâne cu o nouă experiență, dar plăcută, și cu informațiile pe care vi le voi furniza. Vi se pare corect?”